søndag 6. september 2009

Prikker er mote


Populære menn har prikkete slips. Det ser man stadig mer av i media. David Letterman, Jens Stoltenberg og Magnus Takvam har alle hatt på seg prikkete slips i rampelyset. Jeg vedder på at det finnes flere der ute.
Vil du også bli ettertraktet og populær, bør du snarest kjøpe deg et prikkete slips. Eller kanskje er det slik at om du har scoret høyt på popularitetsskalaen, anskaffer du deg et prikkete slips som bevis på din suksess. Jeg vet ikke hva som kom først. Prikkete slips eller popularitet. Akkurat som høna eller egget. Er du mann og har lyst å bli populær, bør du i hvertfall ikke vente for lenge med å få deg et prikkete slips. Det gjør garantert suksess.
Lurer på om jeg også bør få meg et prikkete slips. Kanskje et jeg kan ha på jobben. Vet ikke om det gjør suksess, jeg er jo ikke mann. Skal tenke litt på det og se hva jeg gjør med saken.

1 kommentar: