søndag 27. september 2009

Bakom prikkene


Bakom prikkene skjuler det seg noe. Den som ser godt etter, kan se hva det er. Noen spiser. Noen drikker. De koser seg bakom prikkene på et nøkkelkort. De er ikke hjemme. De er på tur. Men akkurat hvor de er viser ikke prikkene. Kanskje noen likevel kan gjette hvilken by det dreier seg om. Det er byen hvor Miro og Picasso og Gaudi har bodd. De store mesterne som var opptatt av runde former og prikker. Og jeg er sikker på at hadde noen av dem laget dette nøkkelkortet, ville det hengt på museum i dag.

For dem som er mer interessert i nøkkelkort, kan dere se hvordan noen bygget et helt hotell av nøkkelkort.
http://www.vgtv.no/?id=26323

1 kommentar:

  1. Eg må seie, ein fantastisk kreasjon dette "nøkkelhuset". Det er fantastisk kva ein kan lage med prikkar innestengt i firkanter. Personleg så er firkantar mitt liv, og eg ser ned på alle, ALLE, seier eg, som ikkje liker dei, og ikkje minst fornærmar firkantens suverene overlegenhet over prikken.

    SvarSlett