mandag 28. september 2009

Et rundt glass


Et glass med noe oppi kan også se ut som en prikk. Det har en rund form og gjenspeiler en rund og god smak. I hvertfall ikke noe som er kantete og spisst. Dette glasset står i en restaurant. I dag er det kanskje noen andre som drikker av det. I hvertfall er det ikke meg, for jeg sitter her hjemme i min egen stue. Tenker tilbake på dagen da jeg drakk av glasset med den runde formen og innholdet med den runde smaken. Kan likevel love en ting til slutt: Etter at glasset var tomt, gikk det IKKE rundt for meg. Så langt lot jeg det ikke gå.

3 kommentarer:

  1. Det er jammen bra at det ikke gikk rundt for deg. Hvem vet hva som kunne ha skjedd da! Du kunne begynt å skrive blogg om firkanter! Det hadde jo bare blitt HEEELT katastrofe!

    Forresten tror jeg ikke "rund" kvalifiseres som noen annerkjent smak, men hvem er jeg til å si det.

    SvarSlett
  2. Har du helt prikke obsessed eller?

    SvarSlett