mandag 22. juni 2009

Anna P. og den andre

Det hender jeg må ta en samtale med mitt annet "jeg" og diskutere saker og ting. Det er både koselig og nyttig. Særlig når man kan gjøre det i benk i hagen en varm sommerdag. I dag fikk jeg forresten litt kjeft. Det var ikke fullt så koselig akkurat der og da, men etterpå fant jeg ut at det var ganske nyttig likevel. Mitt andre jeg mente at jeg var litt for overfladisk for tiden. Litt for glatt. Hun mente det var på tide å gå litt i seg selv. Gjøre noe litt mer skikkelig og ordentlig. Ta litt tak og gå litt i dybden. Ikke bare seile av gårde på overflaten som en annen såpeboble. Rett og slett finne kjernen i meg selv.

Hun rådet meg til å begynne på yoga!

1 kommentar:

  1. Hvordan i all verden klarer du å sitte to steder samtidig? Er det din tvillingsøster?

    SvarSlett