fredag 21. august 2009

Prikkedag i England?

Noen har fortalt meg at det finnes en dag for prikker i England. En prikkedag. Men vedkommende visste ikke mer enn akkurat dette. At han mente å ha hørt noen om at det kanskje fantes noe slikt som en prikkedag i England. Nå er jeg helt supernysgjerrig etter å finne mer ut om prikkedagen i England, men hvordan få det til. Lurer på om den finnes? Hva gjør engelskmennene på prikkedagen? Er det for alle? Kan jeg få bli med på prikkedagen i England? Går de i prikkete klær? Synger de sanger om prikker? Deklamererer de dikt om prikker? Teller de prikker på terninger? Har de prikkete sko? Prikker i fjeset? Prikker i butikkene?
Jeg tenker og funderer på hva de gjør på denne spesielle dagen sin, men kommer ikke videre. Bortsett fra i min fantasi. Men jeg vil ha fakta. Jeg vil ha sannheten. Jeg vil vite nøyaktig hva dette er for noe.
Har noen andre hørt om denne dagen, kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar