tirsdag 10. mars 2009

Jeg og Frank


Jeg har fått en ny venn. Han heter Frank og er en sort sau. Jeg tror han prøver å late som om han er slem, men inni seg er han myk og følsom. Vi er venner på Facebook og vi har skrevet flere mailer til hverandre. Jeg har fått lov av Frank å legge ut et bilde av ham på bloggen min. Av mine 40 venner på Facebook synes jeg Frank er den som skiller seg mest ut. Han er liksom ikke som alle andre. Nesten litt uvirkelig.

Jeg mener det er noe guddommelig med Frank. Plutselig bare dukker han opp overalt. Kanskje kan Frank trylle også? I så fall håper jeg ikke han gjør meg om til en sau.

3 kommentarer:

  1. du er ikke helt god i hodet du..

    SvarSlett
  2. jeg synns hunn er godd i hodet hu vill jo bare ha venn me frank

    SvarSlett
  3. det kan du gjerne mene...

    SvarSlett