tirsdag 24. februar 2009

Anna Maria P. Rike


Jeg har fått nytt navn. Anna Maria P. Rike. Jeg sier ikke hva P'en står for. Det kan dere gjette selv. Jeg synes det nye navnet mitt er vakkert og klinger fint. Det er neste slik at jeg skulle ønske det var mitt ordentlige navn. Jeg føler at Anna Maria P. Rike er en helt spesiell person. Hun er omsvermet, vakker, morsom, vennlig og har raske og intelligente svar på det meste. AMPR er et midtpunkt på alle fester og alle vil ha henne med seg på turer, kaffebesøk og ferier. Men noen ganger vil ikke Anna Maria P. Rike være med på alt. Noen ganger sier hun bare "nei" uten å bry seg om hva de andre måtte mene. Da kan det hende at hun rett og slett prioriterer å ligge hjemme på sofaen og slappe av og filosofere over livet. For Anna Maria P. Rike gjør som hun selv vil. Alltid. Hun lar seg ikke forme av omgivelsene. Det er omgivelsene som formes etter henne.


Anna Maria P. Rike har en grønn veske. I den ligger verdisakene hennes. Men ikke bare verdisakene. I den vesken ligger også andre ting som bare hun selv vet hva er for noe. AMPR forteller ikke alt til alle. Hun har noen hemmeligheter. Noen av dem ligger oppi den grønne vesken.

2 kommentarer:

  1. DETTE VAR ET MYE BEDRE NAVN. NÅ TROR JEG FAKTISK DU KAN HA FUNNET DITT ANDRE SELV.

    SvarSlett
  2. skal vi gå på date AMPR?

    SvarSlett