torsdag 29. januar 2009

På jakt etter meg selv


I dag har jeg skiftet navn. Mitt nye navn er Anna Maria. Jeg synes det er mer meg. Mitt nye navn høres litt mer sydlandsk ut, litt italiensk kanskje.
Heretter skal jeg fortelle litt om mitt nye jeg, Anna Maria. Jeg digger Abba, Meryl Streep, Johnny Depp og Wenche Foss. Når jeg har lyst spiser jeg vegetarmat fordi det er godt. Jeg liker å reise og være der det skjer. Jeg er en dame med mange jern i ilden, men får bare tid til en brøkdel.
Jeg har et problem. Jeg føler meg som et aspeløv i vinden. Hver gang jeg tror jeg har funnet meg selv, blåser jeg liksom litt avgårde igjen og forsvinner. Gang på gang oppdager jeg at det som jeg trodde var meg selv, mitt virkelige jeg, bare smuldrer opp og blir borte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar