søndag 30. november 2008

19 venner på kaffe

Jeg har 19 venner på facebook og 50 treff på bloggen min. De fleste treffene har jeg laget selv mens jeg har klikket meg rundt for å finne ut hvordan dette fungerer. De 19 vennene mine lurer jeg på hvem er. Jeg får et innblikk i livene deres. Får vite hva de skal gjøre på i helgen. Hvor de har vært og hvilke klubber de melder seg inn i. Ikke minst får jeg vite om alle de nye vennene som de stadig får. Jeg har bare 19. Alle de andre har mange flere. Av de 19 er det få jeg tør ringe og invitere hjem til meg på kaffe. De fleste har faktisk aldri vært innenfor døren min. Lurer på hvordan det blir om jeg samler mot til meg og inviterer alle de 19 vennene mine på kaffe samtidig.

1 kommentar:

  1. Du er min nyeste venn på Face Book, og jeg har bare 11, for jeg har nettopp startet. Datteren min syntes det var flaut at jeg hadde så få, (bare 3 med henne), så hun har hjulpet meg med å skaffe flere venner i julen. Nå følger hun ivrig med. Jeg tror faktisk dette kan være et ok nettsamfunn for voksne også. Vi velger jo selv hvem vi vil invitere til kaffe :-)
    Hilsen Rachel

    SvarSlett